Известие

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ не мога да запаля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    И 2-те.
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #32
      Ок. Ще приема, че е само първото
      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от mvtodorov
        Първоначално публикувано от botsos
        Първоначално публикувано от mvtodorov
        Първоначално публикувано от botsos
        Преди ололо 3 месеца купувах акумулатор за 155цата, точно АЦ Делко, 12волта 62 А/Ч, за 125 кинта. Преди 2 седмици купих същия за Ровера на майка ми за 152лева. Питам аз, защо такава разлика за 3 месеца, а те ми отговарят ясно и точно:
        Преди 3 месеца бяха 125, а сега 152, а от 01/11/2007 се вдигат цените с още 50 лева. Кво да се прави - акциз....

        Та, май като гледам е по - добре човек да си купи по - скъп акумулатор и да не му се налага да го сменя често, че с тея темпове след 2 години един ще е към 600 кинта!!!
        колега от къде взе AC Delco - то?
        От един магазин срещу ВМА, където предлагат главно акумулатори....
        на Георги Софийски улицата ли някъде?
        Не, на "Даскал Манолов" се намира магазина.
        Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
        Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
        Alfa Romeo 90 2.0 '87
        sigpic

        Comment


        • #34
          Присетих се,че днес по едно време ми направи впечатление,че едната от лампите на плафона отпред светеше.
          Прокрадва се съмнението,че цяла нощ съм го забравил и това е причината акумулатора да падне.
          Възможно ли е от консумацията на една ламба в купето за една нощ да падне.
          Лятото я бях забравил 3 денонощия но нямаше проблем.
          Това,че ще се сменя акумулатора я ясно,но все пак искам да си обясня от какво се получи фала тази сутрин.
          Преди малко мера акумулатора - 12.61V - пушка,стартовият ток ще го измеря вечерта че сам ми е малко неудобно
          Метнах едни кабели в багажника да имам и ще видим утре сутринта.
          Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mvtodorov
            стартовият ток ще го измеря вечерта
            как ще измериш 460-600 ампера?
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #36
              С пръсти
              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от pr_00f
                С пръсти
                Опитах се да светя като крушка

                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #38
                  аре стига спам , баси
                  Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mvtodorov
                    аре стига спам , баси
                    и как викаш ше измериш 600 ампера като не щеш спам?
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от mvtodorov
                      Присетих се,че днес по едно време ми направи впечатление,че едната от лампите на плафона отпред светеше.
                      Прокрадва се съмнението,че цяла нощ съм го забравил и това е причината акумулатора да падне.
                      Възможно ли е от консумацията на една ламба в купето за една нощ да падне.
                      Лятото я бях забравил 3 денонощия но нямаше проблем.
                      Това,че ще се сменя акумулатора я ясно,но все пак искам да си обясня от какво се получи фала тази сутрин.
                      Преди малко мера акумулатора - 12.61V - пушка,стартовият ток ще го измеря вечерта че сам ми е малко неудобно
                      Метнах едни кабели в багажника да имам и ще видим утре сутринта.
                      аз на моята съм забравял лампи вътре в купето и са светили по цяла нощ на другия ден никакъв проблем със запалването

                      зимата акомулаторите дават фира ама виж и дали зарежда алтернатора като е запалена
                      че моя така замина без да светне нещо по таблото
                      Volvo S80 D5 awd 2010г.

                      Comment


                      • #41
                        айде ся разбирачите кажете колко време може да работи консуматор на 156 като е изключена колата
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от mvtodorov
                          Присетих се,че днес по едно време ми направи впечатление,че едната от лампите на плафона отпред светеше.
                          Прокрадва се съмнението,че цяла нощ съм го забравил и това е причината акумулатора да падне.
                          Възможно ли е от консумацията на една ламба в купето за една нощ да падне.
                          Лятото я бях забравил 3 денонощия но нямаше проблем.
                          Това,че ще се сменя акумулатора я ясно,но все пак искам да си обясня от какво се получи фала тази сутрин.
                          Преди малко мера акумулатора - 12.61V - пушка,стартовият ток ще го измеря вечерта че сам ми е малко неудобно
                          Метнах едни кабели в багажника да имам и ще видим утре сутринта.
                          Може да падне от една кружка за 1 нощ. Преди да се хвърляш на нов акумулатор виж щампата на твоя кога е произведени ако не е много стар, може да има нужда само от доливане на дестилирана вода и един хубав зарядно-разряден цикъл за 24 часа и си в джаза отново.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от santo_traficante
                            Първоначално публикувано от mvtodorov
                            Присетих се,че днес по едно време ми направи впечатление,че едната от лампите на плафона отпред светеше.
                            Прокрадва се съмнението,че цяла нощ съм го забравил и това е причината акумулатора да падне.
                            Възможно ли е от консумацията на една ламба в купето за една нощ да падне.
                            Лятото я бях забравил 3 денонощия но нямаше проблем.
                            Това,че ще се сменя акумулатора я ясно,но все пак искам да си обясня от какво се получи фала тази сутрин.
                            Преди малко мера акумулатора - 12.61V - пушка,стартовият ток ще го измеря вечерта че сам ми е малко неудобно
                            Метнах едни кабели в багажника да имам и ще видим утре сутринта.
                            аз на моята съм забравял лампи вътре в купето и са светили по цяла нощ на другия ден никакъв проблем със запалването

                            зимата акомулаторите дават фира ама виж и дали зарежда алтернатора като е запалена
                            че моя така замина без да светне нещо по таблото
                            некви идеи как да разбера дали алтернатора зарежда?
                            Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от mvtodorov
                              некви идеи как да разбера дали алтернатора зарежда?
                              Взимаш един най-обикновен мултицет,палиш колата и замерваш-ако е от 13,5 нагоре значи е ОК.
                              А тия модерни коли нямат ли си някакъв индикатор или нещо което да показва на таблото ?
                              Преди няколко дни един познат така му отказал акомулатора и се отказа,че има прекъснато кабеллче и затова не му зарежда.
                              Ама ти първо виж дали работи пък после ще умуваме :P
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от hsr
                                Взимаш един най-обикновен мултицет,палиш колата и замерваш-ако е от 13,5 нагоре значи е ОК.
                                не е баш така

                                а колегата - земи иди на сервиз
                                ше ти земат 20 лв ма поне ще свършат работа
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X